Domaći zadatak Smešna priča

Moje lude igre sa bratom Vukašinom

Moj brat Vukašin kad ujutru ustane, otvori svoje velike oči, umesto da ustane on silazi niz krevet rukama. Onda ja i on odemo u kupatilo, ja perem zube pastom, a briše se rukavom. Kad sednemo da jedemo ja mu kažem da će doručak, a on kaže ljutito uz osmeh da će sad večera. Kad krenemo da šetamo psa ja mu kažem da mu stavi povodac, a on ga podigne za zadnje noge i tako ga šeta. I posle šetnje udjemo u kuću da gledamo crtani ali on nema mira tako da sedi kraj mene i bude miran. Stavi jastuk na glavu i kaže da gleda, a pokrivene mu oči.

Sa mojim bratom svaki dan je pun osmeha jer sve što radi, radi obrnuto!

Stanojević Jovana

Velika zbrka

Kad sam bila starija u mojim školskim godinama rešim da šetam livadom da nabere cveće. Išla sam tako rekom i ugledah cveće kad sam prišla bliže, ono guska. Krenem ja dalje i sve bliže i bliže kad ono divlja svinja. Zatvorim oči da me svinja ne vidi i počnem bežati da je stignem. Ugledah lepu jabuku pa se popeh na trešnju. Pomislim ja kako moj brat voli jabuke pa sam bila srećna što ću mu obrati trešnje. Naberem i odnesem kući, stavim na sto ono šljive. Pozovem sestru, brat se naljuti pa me udari u glavu ispod kolena. Reče da sam mnogo pametna i da to nisu šljive već jagode. Ja sam bila srećna što sam mu nabrala breskve.

Simić Sandra

Luda baba

Bila je jedna baba iz grada i imala četvoro dece. Bila je toliko jedinstvena da je bila poznata. Vodila je decu po kafanama i diskotekama, čak je i dva tri puta bila uhapšena. Jednom je odvela decu u i napila se. U tom trenutku je došla policija, svi su pobegli samo je ostala baba koja je igrala kolo. Među policajcima je bio njihov šef, malo stariji čovek. Kada je baba ugledala šefa, on joj se svideo i ona se njemu svidela.Tako su napravili svadbu i živela srećno sa decom.

Đuričić Milan

 

Овај унос је објављен под Treći razred. Забележите сталну везу.

Оставите одговор

