Lav i bik – prepričavanje

Prepričavanje iz ugla bika.
bik

E, druže da ti ispričam šta mi se dogodilo!
Šetao ja savanom i naišao na jednog matorog lava. On me pozvao kod sebe na večeru. Ja ga upita:’Gde živiš?’
On meni:’ U centru savane!’ Ja lepo odem, a u kući pravi svinjac. Pitam ga ja:’A gde je večera?’ Doda on na to: ‘Tu je, tu je.’ Ja vidim da me je prevario pa mu rekoh: ‘ Večera ti pobeže!’ Izašao sam i pobegao. Nisam ga se uplašio, bio sam pametniji!

Anastasija Milenković

Jednog dana sam šetao livadom.
Sreo sam starog lava. Kada me je ugledao, pozvao me na prijateljsku večeru. Iz radoznalosti sam krenuo da vidim tu lavovsku večeru. Kada sam ušao u lavlju kuću, nije bilo večere, a čak ni vatre na ognjištu. Shvatio sam da lav nešto smera. Okrenuo sam svoje rogove ka lavu i krenuo da se udaljim. Lav me je zvao da sačekam i da će večera biti gotova. Nisam mu verovao i rekao mu da sledeći put pozove nekog ko će mu verovati. Ne treba verovati nepoznatim ljudima!

Sandra Simić

Prepričavanje iz ugla lava.
lav

Draga deco, sada ću vam ispričati kako da zamaloulovim dobru večeru.
Sećam se da je bio ponedeljak ujutru, kada sam sreo mladog i jakog bika.Iako sam ostario i oslabio, pamet me još uvek odlično služi. Pozvao sam ga na lažnu večeru. on je odmah pristao.Tek kada je ušao u moju kuću, shvatio je o čemu se radi. Tako je pobegao glavom bez obzira.
Pokušao sam da ga zaustavim, ali sam ipak ostao bez svoje najbolje večere.

Milan Đuričić

Ja stari lav samse šetao i sreo jednog snažnog bika. Pošto sam bio star i nisam mogao da lovim hranu, palo mi je napamet kako će ovaj komad mesa dobro doći za moj stomak. Pitam ja bika da dođe na moju gozbu. on pristade. Kada je došao reče mi:’ Zašto je prazan sto? Nema ništa za jelo.’ Ja sam rekao da nema ništa za jelo jer mi je on gozba. bik je bio brži i pobeže, a ja osta ljut i gladan.

Jovana Stanojević

Овај унос је објављен под Treći razred. Забележите сталну везу.

Оставите одговор

