Jesen u mom selu

jesen u selu
Jednog dana, na moja vrata, su pokucali zlatni dani.

Otvorila sam, a napolju… Čekalo me je pravo iznenađenje! Kao da je neki čarobnjak obojio lišće zlatnom i žutom bojom. Kroz grane, probijali su se sunčevi zraci. Sa Jovanom sam krenula u školu. Pored nas su prolazili traktori sa beračima. Znam! To vredni seljaci žure na njive da oberu zreo kukuruz. Žene su žurile, da sa njive, donesu plodove svoga rada. Umorne, sakupljale su lešnike, sekle kupus i brale dulek sa vreža. Kao da su znale da će za par dana pasti kiša. A onda… Jutro. Magla. Slana. Već je hladno. Kiša počinje da pada. Prava jesen. Sećam se da sam tog dana došla mokra iz škole. Kada sam stigla kući, baka mi je otvorila vrata i dočekala me. U šporetu su pucketala drva, a iz rerne dopirao je miris vruće pogače.

Jesen u mom selu, e to je prava čarolija!

Milenković Anastasija
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Raspevana i zlatna jesen, zakucala je na vrata moje kuće. Mi smo je dočekali širom raširenih ruku.

Jednog jutra, kada sam se probudio, izašao sam napolje. Blago sunce me je milovalo po licu, a na nebu se video tek po neki vrapčić. Vetar je blago duvao i ljuljao gole grane. Drveće je bilo okićeno zlatom. Gazio sam travu koja mi je ličila na šareni, divni tepih. Iz nje su izvirivale divne zimske ruže. Bilo je tu raznih boja: narandžaste, roze, žute…Krenuo sam niz ulicu. Prošao je traktor sa punom prikolicom kukuruza. Negde u blizini neko je strugao drva i spremao se za zimu. Mirisali su zimnica i jesenji plodovi. Došao sam do parka, a vesela deca su se radovala žutom lišću.

Ovako izgleda jesen u mom selu, a ja joj se veoma radujem.

Đuričić Milan

Овај унос је објављен под Treći razred. Забележите сталну везу.

Оставите одговор

